Novinky

Nový Citroën Jumper u nás startuje na 555 700 Kč

Citroën Jumper prošel výraznou obměnou. Nová generace se drží nového designového jazyka. U nás v České republice se nová generace užitného automobilu francouzské značky bude nabízet od 555 700 Kč.

14R4

Přední maska dostala novou identitu značky, s novými stylizovanými šípy, novou maskou chladiče a novým světelným podpisem s protáhlými světlomety. Nové světlomety mají hladké sklo, jsou umístěné vysoko a jsou obkroužené chromovanou lištou. Tyto nové světlomety mohou být opatřeny denními světly s LED diodami. V zadní části dostal nový Citroën Jumper široký nárazník. Nová zadní světla jsou vertikálně umístěná ve vyšší poloze.

Volant byl přepracován, je modernější, s rovnějšími liniemi, které jsou v souladu s robustností vozu a snadněji se ovládá. Palubní deska byla pro dokreslení moderního vzhledu interiéru opatřena novou technickou přístrojovou deskou s novými audiosoustavami. Pro posílení stylu a kvality provedení interiéru bylo u vozu nový Citroën Jumper použito nové látkové čalounění černé barvy s červenými a šedými puntíky.

Nový Citroën Jumper nabízí rozličnost tvarů karoserie, které se liší v délce – 4 délky (L1, L2, L3 a L4) – v rozvoru – 3 rozvory (300 cm, 345 cm a 404 cm) – a ve výšce – 3 výšky (H1, H2 a H3). Celkem je v nabídce 8 tvarů karoserie od 8 do 17 m3. Pro přepravu osob je určen nový Citroën Jumper v pěti a devítimístné verzi kombi.

14r3

Nový Citroën Jumper nabízí:

  • šířku nákladového prostoru mezi podběhy kol 142 cm,
  • užitečnou šířku 187 cm,
  • užitečnou délku na úrovni nejlepších furgonů, dosahující až 407 cm,
  • užitečný objem od 8 do 17 m².

 

Nový Citroën Jumper nabízí rovněž optimalizovaný přístup pro snadnější manipulaci s nákladem:

  • boční posuvné dveře jsou až 125 cm široké,
  • zadní dveře s výškou až 203 cm, nejvyšší v kategorii,
  • otevírání zadních dveří v úhlu 96°, který lze díky výsuvnému táhlu zvětšit na 180°, nebo za příplatek až na 270°,
  • nákladový práh, jehož výška se pohybuje od 49,3 po 60,2 cm,
  • zadní pneumatické odpružení, kvůli kterému se může světlá výška změnit o 7 cm, při zachování konstantní světlé výšky vozu bez ohledu na zatížení.

Motorizace:

  • 2.2 HDi 110 (81 kW – 110 k DIN – 250 Nm při 1750 ot/min) Základní motor je spojen s manuální šestistupňovou převodovkou.
  • 2.2 HDi 130 (96 kW – 130 k DIN – 320 Nm při 1800 ot/min) Je vybaven manuální šestistupňovou převodovkou.. Tento motor je nabízen rovněž s technologií Stop&Start: e-HDi130 s vynikající úrovní spotřeby (6,6 l/100 km) a emisí CO2 (175 g).
  •  2.2 HDi 150 (110 kW – 150 k DIN – 350 Nm při 1750 ot/min).Používá manuální šestistupňovou převodovku a může být také v případě motoru e-HDI 150 spojen s technologií Stop&Start.
  •  3.0 HDi 180 (130 kW – 177 k DIN – 400 Nm při 1400 ot/min). Tento motor je opatřen manuální šestistupňovou převodovkou

Komentáře k článku (0)

 

Není zde zatím žádný komentář. Buďte první, kdo jeden napíše...