Novinky

Peugeot 508 dostal výrazný facelift

Peugeot 508 musel dorazit na silnou omlazovací kůru, aby se vyrovnal konkurenci, která je v tomto segmentu velmi nabitá. Omlazená přední část se přiblížila modelu 308.

Peugeot 508_2015_1

Peugeot 508 musel prodělat facelift, protože od premiéry tohoto modelu uběhlo už skoro čtyři roky. Novinka se představí na autosalonu v Moskvě a evropskou premiéru si odbude na pařížském autosalonu. Do prodeje se pak dostane v září letošního roku.

Zásadním prvkem designu vozu nový Peugeot 508 je nová maska chladiče. Je vertikálnější a uprostřed je do ní zabudováno logo Peugeot. Design přední masky by měly převzít i další modely francouzské automobilky. Nové jsou také světlomety která jsou kompletně opatřena LED technologií. Světelný podpis – ve tvaru tenké čáry u hatchbacku a SW a ve tvaru lvích drápů u RXH – zajišťují denní světla sériově zabudovaná do nárazníku.

U sedanu je zadní část strukturovanější. Nárazník byl přepracován a je oddělen od víka zavazadlového prostoru. Zadní světla sedanu získala také nově vzhled.

Vůz se změnil i uvnitř. Do palubní desky je zabudován sedmipalcový dotykový displej s novým multimediálním systémem. Pomocníkem při řízení je i head-up displej z kouřového skla, na který jsou v dobře čitelných barvách promítány informace o řízení a navigaci.

peugeot-508_2015_8

Nový Peugeot 508 nabídne přední nápravu s dvěma trojúhelníkovými rameny a oddělenou těhlicí (u nejvýkonnějších dieselových motorů) nebo pseudo-Mc Pherson u ostatních verzí a zadní víceramennou nápravou.

Nový Peugeot 508 poprvé uvádí nový benzínový motor splňující normu Euro 6: 1.6 THP 165 k S&S spojený s šestistupňovou manuální převodovkou nebo novou šestistupňovou automatickou převodovkou EAT 6.

Všechny dieselové motory vozu nový Peugeot 508 používají technologii BlueHDi. Motor 2.0 BlueHDi 150 k s šestistupňovou manuální převodovkou vykazuje emise pouze 105 g CO2/km, bez ohledu na to, zda se jedná o sedan, nebo SW. U nové verze motoru 2.0 BlueHDi 180 k EAT 6 byly u sedanu homologovány emise 111 g CO2/km, což je jeden z nejlepších poměrů mezi výkonem a spotřebou v tomto segmentu.

Nový Peugeot 508 se pro evropský trh vyrábí ve francouzském městě Rennes a pro čínský trh ve Wuhanu. Na evropské trhy bude postupně uveden od 10. září 2014, na čínský trh se dostane v lednu 2015.

Komentáře k článku (0)

 

Není zde zatím žádný komentář. Buďte první, kdo jeden napíše...