Novinky

Po faceliftu už ne mini, ale pořádný Crossover. Představujeme nové Mini Paceman

Dávno pryč jsou časy, kdy Mini bylo opravdu mini. Důkazem je model Paceman. Ten dospěl ke svému prvnímu faceliftu, ve kterém si dopřeje designového opojení, ale i technických inovací.

Mini_Paceman_2015_11

Zprávy o prvním faceliftu Mini Paceman se objevily na jaře letošního roku. S ohledem na to, že je červenec, tedy měsíc, kdy by se měl objevit na silnicích, vyšly i první oficiální obrázky. Ty nám poodhalují technický pokrok, ale i nové designové zbraně.

Pokud vám jde tedy o styl, Mini Paceman si nechal zrevidovat přední hexagonální masku. Nový standard zajišťuje nabídka kol a k dispozici jsou i z lehkých slitin s ještě nižší hmotností, díky čemuž se podařilo zajistit optimální aerodynamické vlastnosti. K dostání jsou i nové odstíny laků, od Jungle Green až po Půlnoční šedou metalízu.

Uvnitř jsou nově osazeny sportovní sedadla pro řidiče i další pasažéry. Seznam volitelných doplňků nyní obsahuje nová LED mlhová světla i LEDky pro denní svícení, LED parkovací světla, xenonové světlomety a k tomu adaptivní nastavování světel, automatickou klimatizaci či odnímatelné tažné zařízení se zatížením přívěsu až 1200 kg. K dispozici je také navigační systém Mini, sportovní paket, který čítá sportovní kožený volant s pádly pro řazení při volbě automatické převodovky, ale i kouzelné tlačítko sportovního režimu nastavení vozu. Nechybí multifunkční volant s ovládáním tempomatu, Harman Kardon hi-fi systém. Pro Pacemana budou také k dispozici doplňky od Johna Coopera, které jsou pro Mini tolik charakteristické.

Mini Paceman bude pokračovat další štaci se stejnými motory. Tedy dvěma benzínovými a dvěma dieselovými. Všechny tyto jednotky budou čítat čtyři válce. Verze Mini John Cooper Works Paceman pak bude nabízet 218koňový přeplňovaný motor s pohonem všech kol. To Mini Cooper S Paceman dosáhne výkonu 188 koní, oproti předchůdci tak výkon vzrostl o 5 koní. Všechny motory budou standardně spojeny s 6stupňovou manuální převodovkou, zatímco 6stupňová automatická převodovka se bude dodávat na přání zákazníka. Všechny verze ale dostanou sportovní podvozek jako standard, stejně jako systém dynamického řízení stability (DSC).

Komentáře k článku (0)

 

Není zde zatím žádný komentář. Buďte první, kdo jeden napíše...