Novinky

Nová Alfa Romeo Giulia: Italská revolta

Čím dál víc do propasti zapomnění řítící se horolezkyně jménem Alfa Romeo vytasila a do hrany ledovce zabodla cepín jménem Giulia. Vytáhne se jím? Mohla by.

alfa-romeo-giulia

Médii dlouze očekávaný, zbrusu nový model ikonické, byť v problémech se potácející značky Alfa Romeo,  je konečně tady. Jmenuje se Giulia, už na první pohled vypadá sexy (ještě aby ne, vždyť to je Italka) a pod kapotou jí bude burácet až 510 milánských plnokrevníků!

V boji za lepšími zítřky se tak k téměř dokonalé Alfě Romeo 4C přidává další horkokrevná kráska. Chtíč v ní ukrytý je patrný již po prvním pohledu na její tvary. Motiv písmene V na kapotě. Dech beroucí prolis táhnoucí se od předních kol po bocích vozu dozadu. Brutálně působící zadní difuzor s čtveřicí koncovek výfuků. Snad i okem toho nejtěžšího německého konzervativce  prostě jak vně, tak uvnitř pěkné auto.

A navíc pěkné auto, které by jízdními výkony nemělo za svým vzhledem zaostávat. Zvlášť ve vrcholném provedení Quadrifoglio Verde (QV), s nímž se výrobce pochlubil jako první. 510 koní, pohon zadních kol, zrychlení z nuly na sto za necelé čtyři vteřiny a dokonce snad i šestistupňový manuál! Že by nový aspirant na titul „nejřidičtější vůz desetiletí“? Vezmeme-li v potaz další dostupné informace k vozu, jako jsou například zadní diferenciál s vektorováním točivého momentu, výborné rozložení nízké hmotnosti (méně než tři kilogramy váhy na jednoho koně) nebo karbon-keramické brzdy, pak možná i ano. A to i přes elektronickou parkovací brzdu, kterou bude podle fotografie interiéru (bohužel) vůz vybaven také.

Že k mání budou ale i daleko civilizovanější varianty modelu za mnohem menší peníze (upřímně, už jen ty brzdy budou z QV činit dost výjimečnou záležitost) se přesvědčíme až na zářijovém autosalonu ve Franfurktu. Do té doby můžeme my, běžní smrtelníci jen tiše snít a například lidé z BMW zase tiše doufat, že celá Giulia nakonec není taková pecka, jak zatím vypadá.

zdroj: carscoops.com

Komentáře k článku (0)

 

Není zde zatím žádný komentář. Buďte první, kdo jeden napíše...